טכנאי גז ברחובות לאיתור דליפת גז

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו כבר עכשיו!

מערכת הגז היא מערכת שאמורה להיות סגורה ולהתגלות רק בעת הדלקת הכיריים. הגז שמשמש אותנו הוא נטול ריח, אך מוסיפים לו חומר מיוחד כדי שנוכל להריח אותו במקרה של דליפה. במקרה שעולה אצלך חשד לכך שהמערכת לא תקינה או אם יש ריח בבית, יש לסגור את הברז הראשי, לפתוח את החלון ולהזמין טכנאי גז המתמחה בתחום.

במקרה של דליפת גז יש צורך לאתר את המקרה. אין כל צורך להחליף את כל המערכת כיוון שלעתים הבעיה באזור בולט לעין שניתן לטפל בו באופן ממוקד. בעבר לא תמיד היה קל לאתר את הנקודה הבעייתית, אך היום ישנם מכשירים מתקדמים כדוגמת מכשיר הפועל על קרני אינפרה אדום, שמשמשים לאיתור הבעיה.

חשיבות איתור דליפת גז

דליפת גז עלולה להוביל לאסון ולכן יש לאתר אותה בהקדם האפשרי. טיפול נכון יתבצע רק על ידי טכנאי המומחה בתחום ומומלץ בעזרת ציוד איתור מתקדם. מבחינתך, ברגע שעולה אצלך החשד לתקלה במערכת, חשוב לסגור את הברז הראשי ולקרוא לטכנאי. בעבר, כאשר היה מגיע טכנאי, הוא היה משתמש במים וסבון, עוטף את הצינור, פותח את הצינור הראשי ומחכה שיופיעו בועות בצנרת.

ברגע שהופיעו בועות, הדבר הצביע על אזור בעייתי שממנו יוצא גז והוא זה שטופל. שיטה זו לא וודאית ב-100% ולא בטוחה לחלוטין. לכן, היום מומלץ להשתמש במצלמת אינפרה אדום. המצלמה מתאימה לשימוש בשטחים פתוחים וסגורים, תהליך הבדיקה מהיר והכי חשוב, יעיל. לאחר שהתגלה אזור הדליפה יכול הטכנאי לבצע את העבודה הנכונה. בין היתר ניתן להחליף את הצנרת כולה, להחליף פקקים ועוד.

למנוע בעיות במערכת הגז

ישנן שתי פעולות שמונעות את הבעיה במערכת הגז. הראשונה היא ביצוע התקנה עם טכנאי גז ברחובות שמנוסה בהתקנות. לא כל טכנאי התנסה בהתקנה. חלק יודעים כיצד לאתר תקלות, אך מעולם לא ביצעו התקנה ולכן יש לוודא מראש כי מדובר בבעל מקצוע אשר מנוסה בעבודה הנדרשת לך.

פעולה נוספת חשובה אשר יכולה למנוע תקלות היא בדיקה תקופתית. יש לבחון את מערכת הגז אחת לחמש שנים או פחות ומומלץ ליזום את הבדיקה. יש לזכור כי צנרת הגז יכולה להתיישן ויכולים להיות גורמים שונים שיפגעו בחלקים שונים שלה. לכן, הזמנת טכנאי אחת לתקופה היא הדרך להבטיח שהבית שלך מתאים למגורים וכי אין כל סכנה באחת המערכות הפעילות והחשובות.

עבודה עם טכנאי גז ברחובות המוסמך לעבודה

רק בעל מקצוע אשר הוכשר לעסוק בגז יתאים לבצע את העבודה. בין אם מדובר על התקנת מערכת, בין אם תיקון ובין אם ברצונך לבצע הרחבה של הנקודות בבית או הזזתן, עליך להזמין רק בעל מקצוע מתאים וכבר בשיחה הראשונה מומלץ לוודא כי מדובר באיש הנכון עבורך.

לשאול על ההכשרה

כבר בשיחת הטלפון מומלץ לשאול את טכנאי הגז על ההכשרה שלו ולבקש לוודא כי הוא אכן מוסמך לבצע את העבודה הנדרשת. אין לצאת מנקודת הנחה שמי שעונה לטלפון מוסמך.

לבדוק אילו עבודות ביצע הטכנאי בעבר

במיוחד בעבודות מורכבות יש לוודא מראש כי לטכנאי את היכולת והניסיון המתאימים לעבודה הנדרשת. ניתן לבקש גם לדבר עם לקוחות קודמים.

לבקש הצגת רישיון עוסק גמ"פ

כאשר הטכנאי מגיע לבית אפשר לבקש ממנו להציג רישיון עוסק גמ"פ. הרישיון מופק על ידי משרד התשתיות הלאומיות.

לפנות לחברה המתמחה בתחום

חברת ישראגז מתמחה בתחום ותדאג שיגיע לביתך רק טכנאי גז ברחובות ובסביבה, מוסמך ושמכיר היטב את העבודה. כל שעליך לעשות הוא ליצור קשר ולהבטיח לעצמך טיפול בטוח.

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו כבר עכשיו!

אולטרה גז

לחברת "אולטרה גז" נסיון של מעל 10 שנים בתחום שירותי טכנאות גז. הטכנאים שלנו הם טכנאי גז מוסמכים רמה 2. בזכותם אנו מסוגלים להציע מגוון גדול של שירותי גז איכותיים ובטוחים עבור מכשירי גז ביתיים כמו גם עבור ציודים ומכשירי גז תעשייתיים.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!