טכנאי גז ברמת גן

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו כבר עכשיו!

שירותי גז ברמת גן וסביבתה ניתנים על ידי טכנאי המחזיק בתעודת הסמכה בתחום. טכנאי ברמה 1 יוכל לספק שירות לבתים, לרבות תכנון והקמת המערכת. טכנאי ברמה 2 יוכל לתת שירות גם לעסקים כמו בתי קפה, מסעדות, פעוטונים ואחרים. העבודה עם אחת המערכות הדליקות ביותר לא חייבת להיות מסובכת, אך היא מחייבת ידע וניסיון.

הטכנאי אשר יוכל להגיע לביתך, יבצע שלל עבודות. רובן אינן דחופות, אך במקרה שישנו חשד לדליפה של הגז, חשוב שיוכל להגיע אליך באופן מידי ואין זה משנה מה השעה. במקרה של דליפה יש לסגור את הברז הראשי של הגז, לפתוח חלונות ולהוריד את הפקק של החשמל כדי למנוע הצתה מכל מקור שהוא.

עבודות שאינן דחופות

למעט מקרים של דליפה, רוב העבודות המתבצעות במערכת הגז אינן דחופות ואינן דורשות מענה מידי תוך שעות בודדות. בין היתר ניתן להזמין טכנאי גז ברמת גן לבצע את העבודות הבאות:

עדכון צנרת הגז

במידה ועברו מספר שנים מאז שנעשו פעולות במערכת הגז, רצוי לבדוק באופן מקצועי את איכות הצנרת ואם היא מתחילה להיות ישנה או קרועה מעט, להחליף אותה. הצנרת עצמה אינה יקרה והפעולה יכולה להציל חיים. יש להזמין את הטכנאי אחת לחמש שנים לבצע בדיקה של המערכת או אם נראה שהצנרת שחוקה.

העתקת נקודות גז

שינוי במיקום נקודת הגז יתבצע בעקבות העדפה אישית ותמיד על ידי טכנאי מוסמך. אין לנסות לחבר צינורות לבד או לאלתר פתרונות. בנוסף להעתקה של הכיריים, ניתן לשנות את המיקום של בלוני הגז וכמו כן להוסיף נקודה לגריל גז במרפסת או בחצר.

חיבור הכיריים

רכישת כיריים היא פעולה פשוטה שאפילו לא דורשת יציאה מהבית. עם זאת, את ההתקנה יש לבצע רק עם גורם מוסמך. כל פרט חשוב, מהחיבור ועד לבדיקת התפקוד של הכיריים. מעבר לחיבור של הכיריים יכול הטכנאי לבצע חיבור לחימום מים לבית.

יצירת תשתית גז בבית

בתהליך הבניה או השיפוץ של הבית יש להזמין טכנאי גז ברמת גן אשר יתכנן ויתקין את המערכת. הוא יעבוד בשיתוף פעולה עם אנשי ההנדסה והבניה כדי להבטיח שהבלונים יעמדו במקום הבטוח ביותר ושהצנרת תעבור ביעילות ובצורה הנכונה לתוך הבית. בסיום עבודת הבניה ובשלב הגמר יהיה על הטכנאי לחזור ולהתקין את המכשירים בתוך הבית. בנוסף, יהיה עליו לוודא כי כל אלו עובדים בצורה תקנית ושאין כל סכנה ממערכת הגז.

טכנאי ברמה 1 יכול לתכנן את התקנת המערכת בבית אך חשוב לבדוק כי יש לו ניסיון בתחום. טכנאי בתחילת דרכו לא תמיד ידע להפעיל את השיקולים הנכונים ויתאים יותר לביצוע בדיקות או עבודות קטנות בתוך הבית. יש לציין כי בכל מקרה הוא לא איש המקצוע המתאים ליצירת תשתיות במבנים עסקיים וציבוריים ולשם כך יש להזמין טכנאי ברמה 2.

להזמין טכנאי גז ברמת גן

אחד החששות בהזמנת בעלי מקצוע לבית קשור למציאת בעל המקצוע הנכון. הסיפורים על אנשי מקצוע שלא ביצעו את העבודה על הצד הטוב ביותר אינם נדירים (לצערנו) ובכל הנוגע למערכת הגז אי אפשר להתפשר על חוסר מקצועיות. לכן, יש לוודא כי הטכנאי מגיע עם הסמכה וניסיון מתאים.

ניתן לחפש את הטכנאי המתאים ברחבי הרשת או פשוט לפנות אל ישראגז. אנו מספקים שירותי גז ומביאים אליך הביתה את אנשי המקצוע הטובים ביותר, באחריות. כל שעליך לעשות הוא ליצור קשר, בכל בקשה ונעמיד לרשותך את הטכנאי המתאים לעבודה.

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו כבר עכשיו!

אולטרה גז

לחברת "אולטרה גז" נסיון של מעל 10 שנים בתחום שירותי טכנאות גז. הטכנאים שלנו הם טכנאי גז מוסמכים רמה 2. בזכותם אנו מסוגלים להציע מגוון גדול של שירותי גז איכותיים ובטוחים עבור מכשירי גז ביתיים כמו גם עבור ציודים ומכשירי גז תעשייתיים.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!