כמה מרוויח טכנאי גז

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו כבר עכשיו!

על פי התקנות, בעל המקצוע אשר עוסק במערכת הגז חייב להיות בעל הסמכה מתאימה. ההסמכה נחלקת לארבע רמות כאשר הרמה הראשונה, טכנאי גז 1, מאפשרת לבעל המקצוע לעסוק במערכת ביתית. רמת טכנאי גז 2 מאפשרת לבעל המקצוע לעסוק במערכת של עסקים כמו מסעדות ואחרים.

על מנת להפוך להיות טכנאי ברמה 1 יש לעבור בהצלחה קורס הכשרה ואת בחינות משרד הכלכלה. לרוב, הדרישות להצטרפות לקורס יהיו 10 שנות לימוד ומעלה והלימודים נמשכים כשלושה חודשים ומורכבים ממתן ידע תיאורטי לצד התנסות מעשית. רבים מאלו ששוקלים לגשת ללימודים מעוניינים לדעת כמה מרוויח טכנאי גז. לצורך כך חשוב להבין קודם כל מה יכול להשפיע על כך.

מה משפיע על המשכורת של טכנאי הגז?

ההחלטה ללכת ללמוד מקצוע אחד על פני אחר יכולה לכלול מרכיבים שונים ואחד מהם הוא המשכורת. הציפייה לכך שהלימודים יאפשרו לך להרוויח יותר כסף בעבודה אחת על פני אפשרויות אחרות, היא ציפייה לגיטימית וכאן נפרט מה יכול להשפיע על המשכורת או הרווחים שלך בסוף החודש:

רמת ההכשרה

ציינו כי כדי להיות טכנאי רמה 1 כל שיידרש ממך הוא קורס הנמשך כשלושה חודשים. עם זאת, לאחר שנתיים של ניסיון תהיה לך אפשרות להמשיך ללמוד ולהרחיב את הידע שלך. ככל שהרישיון שיהיה לך יהיה גבוה יותר כך תהיה לך אפשרות וידע לבצע עבודות מורכבות יותר והמשכורת תהיה בהתאם.

ותק

טכנאי מתחיל ירוויח פחות מטכנאי בעל ניסיון רב. הסיבות לכך הן הידע שצבר והיכולת שלו לבצע עבודות מסוימות שבעל מקצוע בתחילת דרכו עוד לא יכול או לא יודע כיצד לבצע. ההבדלים במשכורות יהיו לרוב בין טכנאי מתחיל לוותיק כאשר בשלב מסוים כמעט ואין הבדלים במשכורת (למשל, טכנאי בעל חמש שנות ניסיון יכול להרוויח את אותה משכורת כמו טכנאי בעל עשר שנות ניסיון, אך שניהם ירוויחו יותר מטכנאי בשנתו הראשונה).

סוג העבודה

ישנם טכנאים אשר מבצעים רק טיפולים במכשירי גז. לעומתם ישנם טכנאים אשר מתקינים מערכות בבתים. כל עבודה שונה במורכות שלה והמשכורת בהתאם. ככל שנדרשת מיומנות גדולה יותר ואחריות רבה יותר כך בעל המקצוע מרוויח בהתאם.

כמה מרוויח טכנאי גז – רמה 1 ורמה 2

אם שקלת ללכת ללימודים בתחום, אחת השאלות שבוודאי מעניינת אותך היא כמה כסף ניתן להרוויח בתחום. טכנאי בתחילת דרכו, אשר רק סיים את הלימודים, יוכל להרוויח משכורת של כ-6,000 ₪. משכורת זו תעלה עם השנים. טכנאי בעל ניסיון של שמונה שנים יוכל להרוויח כ-10,000 ₪ (במשרה מלאה).

טכנאי רמה 2 יכול להרוויח יותר מזה שברמה הראשונה. במידה ויהיה לו ניסיון של שמונה שנים ומעלה, המשכורת תוכל להגיע לרמה של כ-11,000 ₪ ויותר. אלו אשר ממשיכים ללמוד ולהתמקצע ורוצים לעבוד במערכות מורכבות יותר, ירוויחו בהתאם. למשל, טכנאי גז רמה 4 אשר מועסק על ידי חברה או גוף ציבורי, יוכל להגיע למשכורת של 30,000 ₪.

להתחיל בבניית הקריירה

לימודי טכנאי גז הוא אחד המסלולים שיאפשרו לך להתמקצע תוך זמן קצר ולהתחיל לבנות קריירה. הלימודים יאפשרו לך להשתלב בשוק העבודה ולגדול עם הזמן. כמובן, הלימודים חייבים להתבצע במוסד מוכר ולהכין אותך גם לבחינות ההסמכה של משרד הכלכלה. בכל מקרה אין לעסוק בתחום הגז ללא רישיון מתאים לכך.

חברת ישראגז מזמינה אותך להשתלב בשוק העבודה ולבדוק מהן אפשרויות התעסוקה העומדות לרשותך לאחר סיום הלימודים וזאת בחברה מקצועית בעלת אופק שנותנת שירות ברחבי הארץ.

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו כבר עכשיו!

אולטרה גז

לחברת "אולטרה גז" נסיון של מעל 10 שנים בתחום שירותי טכנאות גז. הטכנאים שלנו הם טכנאי גז מוסמכים רמה 2. בזכותם אנו מסוגלים להציע מגוון גדול של שירותי גז איכותיים ובטוחים עבור מכשירי גז ביתיים כמו גם עבור ציודים ומכשירי גז תעשייתיים.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!