הזמנת מתקין גז

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו כבר עכשיו!

מתקין גז הוא בעל מקצוע שמחזיק ברישיון לטכנאי גז רמה 1 או יותר. בעל מקצוע אשר רמתו בסיסית, יוכל לספק שירותים לבתים בלבד. מרמה 2 ומעלה ניתן להתחיל לתת שירות למערכות מורכבות יותר, בהתאם להכשרה ולרמת הרישיון. הזמנת הטכנאי תתבצע לפעולות שונות בבית ואת מהן היא לצורך התקנה.

אילו התקנות יש לבצע במערכת

ישנן שלל עבודות שיכולות להתבצע על ידי מתקין הגז ובכל מקרה יהיה עליו להיות בעל רישיון מתאים לעסוק בתחום:

התקנת מערכת חדשה

תהליך הבניה כולל הזמנה של אנשי מקצוע רבים. אחד מהם יהיה ככל הנראה מתקין גז. מעבר לכך שיהיה עליו להעביר את הצנרת מחוץ לבית ובתוכו, הוא גם יצטרך לעבוד בתיאום מול הגורמים השונים, ההנדסי והקבלן ולקבוע היכן יונחו בלוני הגז. העבודה של המתקין משמעותית ותשפיע על תקינות המערכת בשנים שלאחר סיום הבניה.

התקנה בעקבות שיפוץ

גם במקרה של שיפוץ הבית יש להזמין מתקין המתמחה במערכת הגז. גם אם לא בוצעה הזזה של מיקום הכיריים אך יש להזיז את ברז הגז הראשי או להחליף את המערכות ואת הצנרת, יש לבצע את העבודה עם בעל מקצוע המומחה בתחום. אין לעשות שינויים עם אף בעל מקצוע אחר למעט זה שמחזיק ברישיון טכנאי גז בתוקף.

התקנת מערכות

יכול להיות שיהיה צורך להתקין מערכות שונות בבית ובהן: מערכת לחימום מים, מערכת חימום המתבססת על גז, כיריים וכן גריל גז בחצר. העבודה וההתקנה תתבצע רק על ידי טכנאי המוסמך לבצע את העבודה. בשיחת הטלפון מול בעל המקצוע ניתן לקבל הצעת מחיר מסודרת. בכל מקרה אין לנסות לאלתר פתרונות בלי להיעזר בטכנאי.

הזזת בלוני גז

לעתים יש צורך להזיז את המיקום של בלוני הגז. אין כל מניעה לעשות זאת, כל עוד העבודה מתבצעת על ידי בעל מקצוע שמכיר היטב את הדרישות ויודע לתכנן את הפעולות שיבוצעו. הבלונים חייבים לעמוד על משטח יציב ובגובה המתאים לזרימת הגז. התפקיד של המתקין הוא לתכנן את המיקום החדש בצורה הבטוחה ביותר.

האם כדאי להחליף את המערכות השונות לגז?

אחת השאלות שיכולה לעלות אצלך נוגעת לכדאיות ההחלפה של המערכת. היום אפשר להחליף את מערכת החימום, של המים ושל הבית לזו שמתבססת על גז. כמו כן, בשנים האחרונות רבים בוחרים לרכוש גריל גז ולוותר על הפחמים.

לשאלה האם כדאי להחליף את המערכות לגז אין תשובה אחת. ברור כי הגז מהווה חלופה טובה ויעילה לשלל צרכים וכמו שהוא משמש מזה שנים רבות לבישול, כך הוא גם יכול לשמש לעוד שלל פעולות וכל זאת ללא תלות בחשמל. כדי לבחון את הצורך ואת הפתרון לעומק כדאי לפנות אל מתקין הגז ולבדוק מולו מהן האפשרויות העומדות לרשותך.

היכן אפשר למצוא מתקין גז?

ישנם שני סוגים של מתקינים. הראשונים עובדים באופן עצמאי והשניים עובדים תחת חברה. העצמאיים יכולים לא פעם להציע מחיר נמוך יותר מאלו שתציע חברה שמחזיקה במחירון, אך לא פעם המחיר יעלה כשהעבודה תהיה מורכבת או שיתבצעו פעולות נוספות על התכנון המקורי. כמו כן, העצמאיים יכולים לספק אחריות אך הם אלו שיצטרכו לבצע את התיקון, אם יהיה צורך ובמקרה זה, אם הם לא ביצעו מראש את העבודה כראוי, לא בטוח שיבצעו אותה טוב בפעם השנייה.

חברה מקצועית מעניקה אחריות מלאה, מבדיקת בעלי המקצוע, ההסמכה והיכולות שלהם ועד לבחינה בשטח של העבודה ופיקוח. חברת ישראגז מעמידה לרשותך שירות בכל הארץ ומזמינה אותך ליהנות משירות מקצועי, באחריות.

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו כבר עכשיו!

אולטרה גז

לחברת "אולטרה גז" נסיון של מעל 10 שנים בתחום שירותי טכנאות גז. הטכנאים שלנו הם טכנאי גז מוסמכים רמה 2. בזכותם אנו מסוגלים להציע מגוון גדול של שירותי גז איכותיים ובטוחים עבור מכשירי גז ביתיים כמו גם עבור ציודים ומכשירי גז תעשייתיים.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!