היתרון בהזמנת טכנאי גז

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו כבר עכשיו!

כמעט כל הבתים ובניינים החדשים שנבנים כיום בארץ מחוברים לגז. הדבר נכון הן לגבי בתים פרטיים והן לגבי בתי עסק ומוסדות ציבוריים וחינוכיים עוד..

היתרון הגדול טמון בכך שכולם מחוברים באופן קבוע לגז, ונהנים מאספקת גז קבועה לכל הצרכים, ובכל אזורי הארץ; הסיכון נעוץ בסכנת הדליפה. כל שנה יש אלפי מקרים של דליפות גז.

כדי למנוע מצב של דליפה רק משום שטכנאי גז לא עשה את עבודתו בצורה אחראית ומקצועית כמו שצריך, כדאי לחפש חברה שמספקת שירותים מקצועיים ואמינים, עם אחריות.

אם לא טיפלתם בגז קודם – לא החלפתם נקודה, לא נגעתם בצינור, לא החלפתם ברז גז –  מומלץ לקרוא לטכנאי גז מקצועי, כדי למנוע חס וחלילה אסון. חברת ישראגז היא הפתרון המושלם.

טכנאי גז מוסמך הוא בעל מקצוע שמחזיק ברישיון בתוקף. הוא יכול לבצע עבודות שונות הקשורות במערכת הביתית. אם יש לטכנאי הכשרה מתקדמת (רמה 2 ומעלה) הוא גם יוכל לספק שירות למבנים עסקיים ואחרים. הזמנת הטכנאי תתבצע לצרכים שונים ובכל מקרה, יש להזמין רק בעל מקצוע שיכול להציג רישיון בתוקף.

ההתעסקות עם מערכת הגז יכולה להיות בטוחה, אך בטיפול לא נכון עלולה לגרום לאסון. האחריות של הטכנאי היא לבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר. האחריות שלך היא לוודא כי מדובר בבעל מקצוע שעבר הכשרה ולבדוק כי יש לו רישיון לעסוק בתחום.

צרו קשר ונחזור אליכם בהקדם.

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו כבר עכשיו!

אולטרה גז

לחברת "אולטרה גז" נסיון של מעל 10 שנים בתחום שירותי טכנאות גז. הטכנאים שלנו הם טכנאי גז מוסמכים רמה 2. בזכותם אנו מסוגלים להציע מגוון גדול של שירותי גז איכותיים ובטוחים עבור מכשירי גז ביתיים כמו גם עבור ציודים ומכשירי גז תעשייתיים.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!