הזמנת כרטיס אשראי חוץ בנקאי – מה זה ולמה משתלם להזמין אותו?

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו כבר עכשיו!

הצרכן הישראלי נוהג להשתמש לא מעט בכרטיסי אשראי לצורך ביצוע קניות. בפרט בשנים האחרונות בהן הצריכה דרך אתרי אינטרנט או בטלפון גדלה באופן משמעותי. הצרכן הישראלי, בדומה לצרכנים במדינות מערביות אחרות רבות, מעדיף להחזיק ברשותו כרטיסי אשראי ולהשתמש בהם על בסיס קבוע מאשר לבצע קניות במזומן.

האופציות שעומדות בפני הצרכן הישראלי להחזקת כרטיס אשראי, הן הזמנת כרטיס דרך הבנק בו הוא מחזיק חשבון או לחילופין, הזמנת כרטיס אשראי חוץ בנקאי ישירות מהחברה. אופציה זו, נחשבת בעיניי רבים עדיפה.

הזמנת כרטיס אשראי חוץ בנקאי יכולה להתבצע בטלפון או דרך אתר האינטרנט של החברה. כל אחד יכול להיכנס ולבדוק מה החברה מציעה, באילו תנאים, ולהחליט מה נכון עבורו. אפשר שזה יהיה כרטיס אשראי סטנדרטי ואפשר שזה יהיה כרטיס מיוחד עם הטבות יוצאות דופן. לדוגמא, כרטיס המזכה בנקודות לטיסות ובתי מלון, כרטיס המאפשר לצבור ביטקויין או קריפטו בכל רכישה, כרטיס המיועד עבור הוצאות לעסק.

 

מדוע משתלם להזמין כרטיס אשראי חוץ בנקאי

על פניו, תהליך הזמנת כרטיס אשראי דרך הבנק הוא הרבה יותר נוח ופשוט. פותחים חשבון ובמועד הפתיחה מזמינים גם כרטיס אשראי. היום הבנקים מאפשרים גם להזמין כרטיס דרך אתר האינטרנט או בטלפון.

העניין הוא, אין סיבה לעשות כך. אין סיבה שהכרטיס אשר שייך לחברת אשראי יעבור דרך הבנק וייחשב לכרטיס בנקאי. דבר שיכול לגרור עמלות נוספות וכן להיות מקושר לחשבון. מה שיכול לייצר מצב שאם ישנה בעיה בחשבון, אזי שהיא תשפיע גם על אופי השימוש בכרטיס.

בעזרת הזמנת כרטיס אשראי חוץ בנקאי, אנחנו עובדים באופן ישיר מול חברת האשראי, נהנים מההטבות שהיא מספקת לנו, נהנים מהתנאים שהיא מספקת לנו בצורה ישירה וללא מגבלות. זה משתלם יותר כלכלית ובוודאי משתלם יותר בכל מה שקשור להיבט של שימוש בכרטיס לצרכים שונים.

 

כיצד לבחור את הכרטיס הנכון עבורנו

אחרי שהחלטנו לפנות אל חברת אשראי לצורך הזמנת כרטיס חוץ בנקאי, הרי שעלינו להחליט באיזה כרטיס לבחור.

ראשית, אנחנו נרצה לבחון את סוגי הכרטיסים האפשריים אותם אנחנו יכולים להזמין, וכיצד אנחנו יכולים ליהנות מהם.

שנית, מה התנאים להחזקת הכרטיס ומה נדרש מאיתנו בשביל ליהנות מההטבות שהוא מספק. למשל, האם יש סכום מינימאלי להוצאות, האם אנחנו נדרשים לבצע עסקאות מסוימות ועוד.

שלישית, אילו ריביות החברה גובה עבור עסקאות וכן כמה יעלה לנו להשתמש בכרטיס. במקרה של דמי שימוש, הרי שאנחנו יכולים לפנות אל החברה ולנסות להוריד את הסכום, אם אנחנו מבצעים עסקאות בגובה משמעותי.

ארבע, רצוי שנעשה השוואה בין הכרטיסים השונים שהחברה מציעה לנו, בשביל שנוכל לקבוע בצורה מדויקת איזה כרטיס יכול לשרת אותנו על הצד הטוב ביותר.

כרטיס אשראי חוץ בנקאי

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו כבר עכשיו!

אולטרה גז

לחברת "אולטרה גז" נסיון של מעל 10 שנים בתחום שירותי טכנאות גז. הטכנאים שלנו הם טכנאי גז מוסמכים רמה 2. בזכותם אנו מסוגלים להציע מגוון גדול של שירותי גז איכותיים ובטוחים עבור מכשירי גז ביתיים כמו גם עבור ציודים ומכשירי גז תעשייתיים.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!