מציאת טכנאי גז מומלץ

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו כבר עכשיו!

החיפוש אחר בעל המקצוע המתאים לביצוע העבודה הנדרשת בבית יכול להעלות אצלך שאלות וספקות. הסיפורים הנשמעים על אנשי מקצוע שלא מבצעים את עבודתם כראוי, שגובים מחירים גבוהים במיוחד ושמשאירים נזקים, אינם נדירים. הדבר נכון לכל תחום והוא נכון גם לטכנאי גז.

מערכת הגז היא אחת המערכות הבסיסיות והשימושיות בבית. ברוב הבתים בישראל נעשה שימוש בגז לצורך בישול ובשנים האחרונות עלתה הפופולאריות של מכשירי חימום המים בגז. התקנה, תיקון, בדיקה ופעולות נוספות שיש לבצע במערכת, יבוצעו על ידי טכנאי גז.

הכשרתו של טכנאי גז

טכנאי גז הוא בעל מקצוע שהוכשר לעסוק בתחום. הלימודים אורכים מספר חודשים, מכסים את כל הנושאים הנוגעים במערכת הגז הביתית ובסופו של דבר כדי לקבל את ההסמכה, יש לעבור את בחינות ההסמכה של משרד הכלכלה. הפיקוח על הלימודים ועל רמת הידע נעשה על ידי המדינה וזאת כדי להבטיח שלא יגעו במערכת בעלי מקצוע אשר אינם מבינים את הסכנה שבדבר.

טכנאי גז ברמה 1 יכול לבצע עבודות שונות בבית, אך לא יוכל לספק שירות לעסקים. לשם כך ישנם טכנאים ברמה 2 ומעלה (בסך הכל ישנן ארבע רמות הכשרה). בכל מקרה, לא יעסוק אדם שאינו בעל הכשרה מתאימה במערכת.

מציאת טכנאי גז מומלץ

לאחר שברור לך כי יש להרשות רק לבעל מקצוע לעסוק במערכת, יכולה לעלות השאלה כיצד ניתן למצוא את בעל המקצוע הנכון ביותר. כלומר, איך אפשר למצוא טכנאי גז מומלץ. הטיפים הבאים יעזרו לך לדעת כי האיש הנכון ייכנס אליך לבית וייתן לך שירות:

טיפ ראשון – הקדשת תשומת לב לשיחת הטלפון

עליך לפנות מעט זמן לשיחת הטלפון. לא מדובר בעניין של מה בכך וחשוב לוודא כי בעל המקצוע מתקשר איתך בדרך טובה ומקצועית. עליו לענות על שאלותייך כמו האם הוא יודע לבצע את סוג העבודה הנדרשת ולתת לך הצעת מחיר בעבור הביקור שלו.

עליך לתאר את סוג העבודה הנדרשת מבחינתך. חלק מהעבודות הן עבודות מתמשכות, כמו התקנת מערכת בבית שנמצא לקראת בניה. חלק מהעבודות יבוצעו במקום, כמו החלפת צינור מתפורר. ככל שבעל המקצוע יבין טוב יותר מה נחוץ לך, כך יהיה לו קל יותר להעריך את עלות העבודה.

טיפ שני – בירור פרטים לפני ותוך כדי העבודה

לאחר שכבר הגיע אליך בעל המקצוע ניתן לשאול אותו שאלות. אין כל סיבה לתת לו לבצע את העבודה בלי להסתכל או בלי לוודא כי הוא אכן מבצע את העבודה כנדרש. למשל, במידה ויש צורך להתקין כיריים, יש לוודא כי בעל המקצוע יספק לך אחריות מתאימה.

במידה והטכנאי מתקין את מערכת הגז או מבצע תיקונים במערכת קיימת, יש לשאול מה הוא עושה והיכן הוא ממקם את ברז הגז הראשי. עליך לוודא כי הברז נמצא באזור שניתן להגיע אליו, אם יהיה צורך על כך בעתיד.

טיפ שלישי – בדיקת אחריות

טכנאי גז מומלץ יספק אחריות לעבודה שהוא מבצע. מראש אפשר לבדוק מה כוללת האחריות ומה תהיה הזמינות, אם יהיה צורך בכך. על הטכנאי לחתום על העבודה שהוא מבצע וכן על האחריות שהוא מספק. כדי להימנע מאי נעימות, ניתן לברר פרטים על האחריות כבר בשיחת הטלפון או בתחילת המפגש, לפני שמתבצעת העבודה.

טיפ רביעי – קריאה לחברה מקצועית

במקום לחפש אחר טכנאי גז מומלץ שעובד באופן עצמאי, קל יותר ליצור קשר עם חברה מקצועית ומנוסה. חברת ישראגז תשמח לספק לך שירות מקצועי, באחריות.

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו כבר עכשיו!

אולטרה גז

לחברת "אולטרה גז" נסיון של מעל 10 שנים בתחום שירותי טכנאות גז. הטכנאים שלנו הם טכנאי גז מוסמכים רמה 2. בזכותם אנו מסוגלים להציע מגוון גדול של שירותי גז איכותיים ובטוחים עבור מכשירי גז ביתיים כמו גם עבור ציודים ומכשירי גז תעשייתיים.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!