טכנאי גז מחירון מפורט

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו כבר עכשיו!

הבאת בעל מקצוע לבית תמיד תעלה את סוגיית המחיר. רובנו רוצים לדעת כמה תעלה העבודה עוד לפני שבעל המקצוע מגיע. מיד נציג את העלויות והמחירון של טכנאי הגז, אך לפני כן חשוב שנדע מי רשאי לעסוק בתחום. אם בעבר כל בעל מקצוע שהיו לו "ידיים טובות" יכול היה לתת שירות גם בתחום זה, היום אין זה כך. ההבנה כי נדרש ידע מקדים לטפל במערכת הדליקה ביותר בבית הפכה לחוק והיום רק טכנאי שמחזיק ברישיון בתוקף רשאי לבצע את העבודה.

טכנאי גז מחירון מפורט לפי סוגי העבודות

טכנאי גז יכול לבצע סוגים שונים של עבודות. כל עבודה דורשת התעסקות שונה, קצב עבודה שונה, מכשירים וציוד. כאן ננסה להאיר על העלויות שנדרשות לעבודות השונות. בכל מקרה, מומלץ להסתכל על המחירון ובנוסף להתייעץ עם הטכנאי ולקבל הצעת מחיר מסודרת לפני כל עבודה.

עבודות התקנה

ישנן מספר עבודות התקנה אשר יכולות להתבצע על ידי הטכנאי. הוא יכול להיות מעורב בתהליך הבניה או השיפוץ והוא יכול להתקין כיריים חדשים או לחבר מערכות כמו גריל גז או מחמם מים לבית. העלויות של העבודות הללו מפורטות:

התקנת נקודת גז חדשה העלות תנוע בין 400 ל-500 ₪ לנקודה.
הזזת נקודת גז במסגרת שיפוץ או שינוי בבית העלות תנוע בין 300 ל-400 ₪ לנקודה.
החלפת ברז הגז העלות תנוע בין 200 ל-400 ₪ בהתאם למורכבות העבודה.
התקנת גריל גז העלות תנוע בין 350 ל-600 ₪ וכוללת את צינור הגז במרחק סביר.
התקנת מחמם מים העלות אינה כוללת את המכשיר ונעה בין 1000 ל-1500 ₪.

ביקור טכנאי גז מחירון

הטכנאי יכול להגיע לביקור על מנת לבחון את העבודה, לבדוק אם ישנה דליפה וכן לבצע בדיקה תקופתית למערכת. הביקור משמעותי ויכול להשפיע על רמת הבטיחות בבית ואין לוותר עליו בשום אופן. העלויות יכולות להשתנות בהתאם לסוג העבודה שתתבצע:

  1. ביקור בלבד – ביקור בשעות הרגילות יעלה בין 200 ל-250 ₪.
  2. פתיחת סתימה בכיריים – במידה ויש צורך לבצע את העבודה הביקור יעלה בין 250 ל-350 ₪.
  3. תיקון דליפה – על הטכנאי לבדוק אם ישנה דליפה ולתקן אותה. העלות תהיה בין 250 ל-350 ₪ ותכלול את הבדיקה עצמה, אך לא תמיד תכלול חלפים (אם יהיה צורך בהם).

כיצד נכון לקבל הצעת מחיר מהטכנאי?

המידע על טכנאי גז מחירון חשוב אך מהווה אינדיקציה לעלויות האפשריות של הפעולות השונות. כמו כן, המחירון יאפשר לך לדעת למה לצפות ולדעת האם הטכנאי מבקש מחיר הגון או לא. עם זאת, יש להביא בחשבון מספר נקודות. במידה ויידרשו פעולות מורכבות או החלפת ציוד, יהיה לכך מחיר נפרד. יכול להיות שמלכתחילה ברז הגז נמצא באזור שקשה להגיע אליו (מה שהופך את היום יום למסוכן). אם כך הדבר, הטכנאי יצטרך לעבוד יותר זמן והדבר יבוא לידי ביטוי בעלויות.

התנהלות נכונה בהזמנת טכנאי תהיה בקשה לקבלת הצעת מחיר בהקדם האפשרי. בטלפון ניתן לשאול כמה עולה הביקור של הטכנאי. ביקור בשעות העבודה הסטנדרטיות אמור לעלות עד 250 ₪ וטכנאי אשר מבקש מחיר גבוה יותר או נמוך מאד, צריך להעלות חשד. לאחר שהטכנאי יגיע אפשר לבקש ממנו הצעת מחיר לעבודה לפני שהוא מבצע אותה בפועל.

להתייעץ עם המומחים בתחום

חברת ישראגז מעמידה לרשותך טכנאים מומחים בעלי הסמכה ורישיון בתוקף. ניתן ליצור קשר עם החברה ולקבל הצעת מחיר משתלמת לכל עבודה בבית.

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו כבר עכשיו!

אולטרה גז

לחברת "אולטרה גז" נסיון של מעל 10 שנים בתחום שירותי טכנאות גז. הטכנאים שלנו הם טכנאי גז מוסמכים רמה 2. בזכותם אנו מסוגלים להציע מגוון גדול של שירותי גז איכותיים ובטוחים עבור מכשירי גז ביתיים כמו גם עבור ציודים ומכשירי גז תעשייתיים.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!