טכנאי גז במטולה

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו כבר עכשיו!

כל עבודת גז מכל סוג שהוא, שאתם רוצים לבצע בביתכם מחייבת אישור של טכנאי גז מורשה. הוספת נקודת גז, הזזת נקודת גז, הוספת ברז גז, תיקון או אפילו התקנה של כיריים חדשות – בכל מכלול שקשור למערכת הגז או שמחובר אליה, חובה על פי החוק, להיעזר בשירותי טכנאי גז מורשה. בצבא אומרים שהוראות הבטיחות נכתבו בדם, ואפשר להגיד את אותו הדבר גם לגבי הוראות הבטיחות בגז. גז בישול הוא לא רק חומר דליק אלא גם חומר נפיץ, שיכול להפיל בניין שלם. על כן, חשוב מאוד שכל עבודה עם מערכת גז תבוצע בצורה מוקפדת ומקצועית, שתמנע סיכון לכם וליתר דיירי הבניין. אז מה הם השירותים שניתנים על ידי טכנאי גז במטולה? באילו מקרים אתם צריכים לקרוא לטכנאי גז? כמה עולה שירות של טכנאי גז? את כל התשובות לכל השאלות, תוכלו למצוא ממש כאן בשורות הבאות, שבסופן גם תמצאו מספר טיפים שיסייעו לכם למצוא ולבחור טכנאי גז במטולה.

באילו מקרים צריך לקרוא לטכנאי גז ולמה?

גז בישול הוא חומר גלם מאוד אפקטיבי ביצירת אנרגיה ועל כן משמש אותנו למגוון רחב של שימושים ביתיים כמו בישול, הסקה, חימום מים, גריל ועוד. למעשה, כמויות האנרגיה שאוצר בתוכו הגז, והנדיפות הגבוהה שלו באוויר, הופכות אותו לחומר מסוכן במיוחד שבעולם מושלם היינו מעדיפים דווקא להרחיק אותו מסביבת בני אדם. אז אם אנחנו חייבים להכניס אותו לחיינו, אז אנחנו חייבים לפחות לעשות את זה בשיא הזהירות. בדיוק מהסיבה הזאת, זוכה נושא הגז ליחס מיוחד בחוק, ועל פיו כל פעולה שמבוצעת במערכת גז, רכיב גז או מכשיר קצה שפועל על גז, חייבת להתבצע על ידי ובאישור טכנאי גז מורשה. טכנאי גז מורשה הוא איש מקצוע שעבר את ההכשרה המקצועית הנדרשת וקיבל רישיון של טכנאי גז מטעם משרד העבודה.

טכנאי גז לבית

אם ניקח את הדברים האלה ונתרגם אותם לחיי היום יום, המשמעות היא מאוד פשוטה: כל פעולת התקנה, פירוק או תיקון של רכיב, מערכת או מכשיר שעובד עם גז בישול, חייבת להתבצע על ידי טכנאי גז וביצוע הפעולה באופן עצמאי הוא אסור בתכלית האיסור. רוצים להתקין כיריים חדשות? הזמינו טכנאי גז במטולה. רוצים לתקן את מתג ההפעלה של אחת הלהבות בכיריים? טכנאי גז. רוצים להתקין מחמם מים ביתי על גז, להתקין נקודת גז, להזיז נקודת גז, לפרק נקודת גז? טכנאי גז. אתם חייבים לעשות את זה באמצעות ובאישור טכנאי גז. למעשה, גם אם אתם רוצים להתקין או לתקן מכשיר שעובד עם גז אבל פועל באמצעות מערכת חשמלית (למשל לצורך הפעלת משאבות או צג דיגיטלי), אתם צריכים להזמין טכנאי גז במטולה ולא חשמלאי. ייתכן שבהמשך הדרך יתברר כי יש לבצע גם עבודות תיקון חשמליות אך בכל מקרה, לאחר הטיפול במכשיר ולפני הפעלתו מחדש, יש לקבל אישור של טכנאי גז על כשירות המכשיר.

טכנאי גז במטולה

הדבר היחיד שאתם כן יכולים לעשות עם גז הוא להפעיל את המכשירים והאמצעים השונים של מערכת הגז. כך למשל, אתם רשאים לפתוח ולסגור את הברז של בלון הגז המותקן צמוד לביתכם ואתם רשאים כמובן להפעיל בעצמכם את כיריים הגז שלכם. אבל אתם לא רשאים להחליף בלון גז בעצמכם ואתם לא רשאים להזיז או להתקין לעצמכם נקודת גז לצורך חיבור כיריים במטבח או גריל במרפסת. זה כזה פשוט וכזה מוחלט, כי זה יכול לעלות בחיי אדם ובנזק עצום לרכוש.

מהם השירותים שתוכלו להזמין מטכנאי גז?

ובכן, השירות השכיח והנפוץ ביותר שמספק טכנאי גז במטולה, או לצורך העניין בכל מקום אחר בארץ, הוא שירות החלפה של בלוני גז. בישראל ישנם לא מעט מבנים שאינם מחוברים אל מערכת הגז המרכזית ולכן נדרשים להזמין בלוני גז שישרתו אותם. כאשר הבלונים מתרוקנים, יש להזמין בלונים חדשים להחלפת הבלונים הריקים. החלפה זאת חייבת להתבצע על ידי טכנאי גז שמגיע אליכם עם משאית בלוני הגז ומבצע את ההחלפה. בזמן ההחלפה, בודק טכנאי הגז את צינור הגז ומחליף את גומיית האיטום של פיית החיבור לבלון. שירות נפוץ נוסף הוא השירות של התקנת נקודת גז או הזזת נקודת גז. כך למשל, קניתם גריל גז חדש למרפסת אבל אין לכם נקודת גז במרפסת? אתם מזמינים טכנאי גז במטולה, וזה מתקין לכם את הנקודה, או באמצעות חיבור למערכת הגז המרכזית או באמצעות יצירת חיבור עצמאי באמצעות בלון גז. שירות שכיח נוסף הוא שירות התקנה ותיקון של כיריים גז, שגם הוא כאמור חייב להתבצע על ידי ובאישור טכנאי גז מוסמך ומורשה.

מעבר לכך, טכנאי גז מספקים עוד מגוון רחב של שירותים במערכות קצת פחות שכיחות כמו למשל התקנה, תיקון או פירוק של מערכת הסקה בגז, מערכת חימום מים בגז, חימום תת רצפתי בגז, תנורי חימום בגז וכן הלאה. כל המערכות האלה הן מערכות המבוססות על גז כמקור האנרגיה שלהן ועל כן כל פעולה שמבוצעת בהן ואיתן, חייבת להתבצע על ידי טכנאי גז.

כמה עולה שירות טכנאי גז במטולה?

מחירי שירות טכנאי גז במטולה יכולים להשתנות מאוד בין שירות לשירות, בהתאם לסוג השירות. הכל מתחיל כמובן בעלות ביקור טכנאי גז וזו עומדת על 150 עד 250 שקלים. התקנת מונה גז תעלה לכם 150 עד 400 שקלים, בעוד התקנת גלאי גז תעלה לכם בין 2000 ל-3000 שקלים. גם אם קניתם מייבש כביסה מבוסס גז ואתם רוצים לחבר אותו למערכת הגז, אתם צריכים להזמין טכנאי גז שיעשה זאת עבורכם תמורת 150 עד 300 שקלים.

כאמור, השירות השכיח ביותר שמספקים טכנאי גז הוא שירות החלפת בלון גז והמחיר לשירות זה עומד על 100 עד 180 שקלים עבור בלון קטן (12 ק"ג) ובמקרה של בלון גדול (48 ק"ג), העלות תעמוד על 400 עד 900 שקלים. העלות של התקנת נקודת גז תלויה בעיקרה באורך קו הגז שיש למתוח (צינור נחושת). עלות זו יכולה לנוע בין 250 שקלים ועד 1,000 שקלים, החל מקו גז באורך 2 מטר ועד קו גז באורך 10 מטר, וכ-60 שקלים עבור כל מטר נוסף. התקנת נקודת גז לגריל במרפסת או בגינה תעלה לכם 300 עד 600 שקלים. מעבר לכך, ישנם כמובן עוד שירותים רבים שמספקים טכנאי גז, אבל אלו הם בגדול המחירים של השירותים השכיחים והפופולאריים ביותר. בהתקנה של מערכות גדולות, עלות ההתקנה בדרך כלל מגולמת כחלק בלתי נפרד ממחיר המערכת, שכן בלאו הכי ספק המערכת אחראי לוודא שהמערכת מותקנת על ידי טכנאי גז מטעמו.

טווח מחירים לטכנאי גז

כפי שניתן לראות, ישנם פערי מחירים משמעותיים לאורך הטווח ולכן בהחלט כדאי לבקש מספר הצעות מחיר ולהזמין את הטכנאי שמציע לכם את החבילה המשתלמת ביותר. באמצעות בקשה של הצעת מחיר אחת או שתיים נוספות תוכלו לחסוך לעצמכם מאות שקלים וזאת סיבה מספיק טובה לעשות את זה בכל מקרה בו אתם זקוקים לשירותיו של טכנאי גז . על כך אפשר להוסיף את העובדה שמטולה נחשבת לעיר יקרה לאור העובדה שהאוכלוסייה המתגוררת בה היא אוכלוסייה חזקה כלכלית, וזה אמור להספיק בכדי להיתקל במחירים מופקעים שאין שום סיבה שתשלמו אותם. על כן, תמיד הקפידו לקבל מספר הצעות מחיר ולהשוות בין ההצעות השונות.

מתי עוד חשוב להזמין טכנאי גז?

אחרי שאמרנו את כל זה, לטכנאי גז יש תפקיד חשוב נוסף שלא מרבים לדבר עליו אבל חשיבותו גבוהה מאוד. לשירות הזה קוראים בדיקת גז. המדובר בבדיקה שיש לבצע אחת לתקופה במערכות הגז בבית, בכדי לוודא כי הן תקינות וכי מצב השחיקה שלהן לא מקרב אותן לשלב שבו מתחילות להתעורר תקלות. בהזמנת טכנאי גז במטולה לביצוע בדיקת גז, אתם עשויים לחשוב שהכל תקין וייתכן מאוד שהכל באמת תקין ובכל זאת הטכנאי יבצע החלפה של מספר צינורות, מחברים וגומיות. המדובר בפרקטיקה רגילה של העדפת הבטיחות על פני כל שיקול אחר. אם הטכנאי מזהה שהמערכת היא מיושנת וטופלה לאחרונה לפני שנים רבות, הוא בהחלט יכול להניח שהטיפול הבא ייערך גם הוא רק בעוד שנים רבות ולכן יבצע החלפה של רכיבים שחוקים בכדי להבטיח רמת בטיחות גבוהה למשך שנים קדימה. אנשים מסוימים יראו בכך ניצול וניסיון לעשות כסף על כלום, אבל זה ממש לא העניין. טכנאי גז פועל על פי הנחיות מסודרות של משרד העבודה ועל פי השכל הישר ולכן מה שלכם עשוי להיראות כמו ניצול ציני של התפקיד והסמכות, היא בפועל התנהלות מקצועית ראויה לשבח של טכנאי הגז.

את השירות של בדיקת גז על ידי טכנאי גז במטולה כדאי לבטח להזמין כאשר אתם מריחים גז או אפילו כאשר אתם אינכם מריחים אותו, אבל אתם מזהים משהו חשוד בצינור הגז או באופן בו מתפקדות הלהבות בגז. כל סממן כזה יכול להעיד על תקלה מסוימת במערכת הגז, תקלה שברובם המכריע של המקרים אינה מהווה סיכון בטיחותי, אבל אתם עצמכם לא רוצים להיות בין המקרים הבודדים שבהם דווקא כן מדובר בסיכון כזה. על כן, בכל מקרה של חשד לתקלה או ליקוי כלשהו במערכת הגז, ורצוי גם אחת למספר שנים על בסיס קבוע, כדאי להזמין טכנאי גז בתל אביב על מנת לבצע בדיקה יסודית של מערכת הגז בבית. דברים אלה נכונים במיוחד לבתים העובדים באמצעות בלוני גז ואינם מחוברים למערכת גז מרכזית.

איך תבחרו טכנאי גז במטולה?

ובכן, הדבר החשוב ביותר הוא לוודא שאכן מדובר בטכנאי גז. פשוט בקשו מהטכנאי להציג בפניכם תעודת טכנאי. מרבית הטכנאים יציגו את התעודה גם מבלי שתבקשו זאת מהם. שנית, אתם בהחלט רוצים לבקש מספר הצעות מחיר משניים, שלושה או אפילו יותר טכנאים ודברים אלה נכונים במקרה של התקנת נקודת גז באותה מידה שהם נכונים במקרה של התקנת מערכת הסקה בגז. פערי המחירים בין טכנאי גז שונים יכולים להיות באמת משמעותיים וללא שום סיבה מוצדקת. בהשוואת מספר הצעות מחיר, אתם יכולים להבטיח שאתם משלמים מחיר הוגן לכל הפחות, ויחד עם זאת, אם המחיר נראה לכם זול במיוחד ביחס לאחרים, כדאי לבדוק את הרמה המקצועית ואת הרישוי של הטכנאי המציע, אם כי הצעות זולות כאלה הן בהחלט לגיטימיות וחוקיות לחלוטין. בסוף כל שירות, בקשו מהטכנאי תעודה או מסמך כלשהו שמעיד על כך שהשירות ניתן על ידי טכנאי גז מורשה. על המסמך אמורים להופיע הפרטים האישיים של הטכנאי וכן מספר הטכנאי שלו. את המסמך הזה כדאי לשמור ליתר בטחון.

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו כבר עכשיו!

אולטרה גז

לחברת "אולטרה גז" נסיון של מעל 10 שנים בתחום שירותי טכנאות גז. הטכנאים שלנו הם טכנאי גז מוסמכים רמה 2. בזכותם אנו מסוגלים להציע מגוון גדול של שירותי גז איכותיים ובטוחים עבור מכשירי גז ביתיים כמו גם עבור ציודים ומכשירי גז תעשייתיים.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!