טכנאי גז חדרה

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו כבר עכשיו!

תפקידו של טכנאי גז הוא לתת מענה לשאלות, בעיות והתקנות הקשורות במערכת. לא פעם ניתן לטפל בבעיה בצורה פשוטה למדי ואפילו אין צורך לקרוא לטכנאי (ונפרט על כך מיד). למעט מקרים מסוימים, רק בעל מקצוע שעבר הכשרה מתאימה יוכל לבצע את העבודה הנדרשת. כיוון שיכולות להיות שאלות רבות הנוגעות למערכת הגז, ריכזנו כאן את הנפוצות ואת התשובות עליהן.

האם לטכנאי גז יש הסמכה?

כן. אחת השאלות שעולה פעם אחר פעם אצל אנשים שצריכים לטפל בתקלה הקשורה במערכת הגז או שרוצים לבצע שינויים במערכת קיימת, נוגעת להכשרה בתחום. בעבר כל אחד אשר הכיר מעט את המערכת יכול היה לתת שירות. החוק השתנה (ובצדק) ורק בעלי הכשרה ורישיון שניתן להציג רשאים לעסוק בתחום. בסך הכל ישנן 4 רמות הסמכה וטכנאי ברמה 1 יכול לספק שירות לבית.

אם הכיריים לא נדלקים לאחר הניקיון, האם חובה להזמין טכנאי גז?

ניקיון של הכיריים הוא אחת המשימות היום יומיות שיכולות לגרום למערכת לא לעבוד. הסיבה לכך לרוב תהיה הצטברות של מים במקום. לא תמיד יש להזמין טכנאי לשם התיקון. כדאי להמתין מעט להתייבשות מלאה של המערכת ולאחר מכן לנסות להדליק שוב את הגז. לפעמים מנגנון ההצתה יפגע, אך אפשר יהיה להדליק את הגז בעזרת אש גלויה (גפרורים או מצת). כדי לטפל במערכת ההצתה יש לפנות לטכנאי גז.

כיצד יש לנהוג אם הגז נחלש?

יכולות להיות שתי סיבות להיחלשות הגז. הראשונה היא גז שנגמר בבלון. במיוחד כאשר מדובר בבית פרטי ולא בבית משותף, יכול להיות מצב בו צריך להזמין עוד בלון גז. את הבלון יביא רק בעל מקצוע המתמחה בתחום. אם ההיחלשות היא רק בחלק אחד של הכיריים, יכול להיות שישנה סתימה באחת מהדיזות. במקרה זה יש לסגור את ברז הגז הראשי לפני תחילת הטיפול ויש לבדוק מול טכנאי גז חדרה כיצד לטפל בבעיה.

האם מותר להזיז את מיקום בלוני הגז?

לרוב אין כל מניעה להזיז את מיקום בלוני הגז, כל עוד העבודה וההזזה מתבצעים על ידי טכנאי גז מוסמך. ההחלטה היכן בדיוק יעמדו הבלונים אינה נלקחת כבדרך אגב אלא לאחר בחינת השטח ווידאו שהבלונים לא יזוזו ולא יסכנו אף אחד. הם צריכים לעמוד על משטח שטוח ולהיות במפלס המתאים כדי ליצור העברת גז בצורה הבטוחה. בכל מקרה של הזזה יש להתייעץ עם מומחה בתחום.

כיצד יש לנהוג במקרה של חשד לדליפה?

ריח רע וחריף של גז יכול בהחלט להצביע על דליפה. במקרה זה יש לסגור את ברז הגז הראשי, לפתוח חלונות ולהזמין את הטכנאי שיגיע לבצע בדיקה בהקדם. מומלץ לסגור גם את החשמל ולהימנע מכל פעולה שיכולה לגרום לדליקה של הגז עד להגעתו.

כל כמה זמן מומלץ להזמין טכנאי גז חדרה לבדיקה?

מומלץ להזמין טכנאי גז אחת לחמש שנים או פחות. לאורך השנים המערכת נשחקת והצינורות יכולים להתיישן. כתוצאה מכך יכולה להתחיל דליפה של הגז. הדרך הטובה ביותר למנוע את הדליפה היא להזמין טכנאי שיבדוק כי המערכת תקינה. במהלך הבדיקה ייבחנו הכיריים, החיבורים השונים, הצנרת וכל פרט אשר יכול להוות סכנה במקרה והוא לא תקין.

במידה והטכנאי לא ביצע דבר ומצא כי המערכת תקינה, יש לשקול להזמין אותו שוב בתקופה של פחות מחמש שנים כיוון שהמערכת מתיישנת. חברת ישראגז מבצעת בדיקות, תיקונים ודואגת למערכת גז תקינה בבית, עם אחריות מלאה של חברה.

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו כבר עכשיו!

אולטרה גז

לחברת "אולטרה גז" נסיון של מעל 10 שנים בתחום שירותי טכנאות גז. הטכנאים שלנו הם טכנאי גז מוסמכים רמה 2. בזכותם אנו מסוגלים להציע מגוון גדול של שירותי גז איכותיים ובטוחים עבור מכשירי גז ביתיים כמו גם עבור ציודים ומכשירי גז תעשייתיים.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!