טכנאי גז בקריות לשלל עבודות

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו כבר עכשיו!

טכנאי גז שיכול לבצע עבודות בבית יהיה ברמה 1 או 2. כדי לעסוק בתחום עליו לעבור קורס המוכר על ידי משרד העבודה. בסיום הקורס על הטכנאי להתנסות בתחום כשהוא עובד תחת טכנאי ברמה 2 למשך שישה חודשים. לבסוף, עליו לעבור בחינות ולאחר שיצליח בהן יוכל לקבל את הרישיון. טכנאי ברמה 1 יכול לטפל במערכת ביתית ומבלון הגז עד למערכת בבית.

טכנאי ברמה 2 יכול לטפל במערכות של שכונות או של בתים משותפים. כמו כן, הוא יוכל לטפל במערכות אשר עובדות על לחץ גז גבוה (שאינן נמצאות בבתים). טכנאי זה יוכל לבצע כל עבודה שיכול הראשון לבצע ובנוסף לטפל גם במערכות במסעדות.

אילו עבודות יכול טכנאי גז בקריות לבצע בבית?

כפי שהבנו, טכנאי גז הוא בעל מקצוע שמחזיק בהסמכה מתאימה לעסוק בתחום. במסגרת עבודתו יוכל הטכנאי לבצע מספר עבודות בבית:

עבודות הקמת תשתית

במיוחד בבתים בבנייה עצמית יש לעבור עם הטכנאי על אופן הקמת התשתית. על הטכנאי לעבוד בשיתוף פעולה עם שני גורמים: הגורם המתכנן והקבלן. יש לבצע עבודות הכנה כבר בתחילת הדרך ואלו יכללו סידור מקום לבלוני הגז ומעבר של צנרת אל תוך הבית למקום המיועד. בשלבים האחרונים של הבניה הטכנאי יצטרך להשלים את העבודה ולחבר את המכשירים השונים בתוך הבית.

שירותי תיקונים ושינויים במערכת

טכנאי גז יכול לבצע עבודות שונות כשהבית כבר בנוי. הוא יכול לבצע תיקון של צנרת הגז, לאתר דליפות, לעדכן את התשתית הנוכחית לחדשה, להעתיק את מיקום מכלי הגז, להכין נקודה לגריל גז בחצר, לחבר ולהרכיב כיריים ועוד. חלק מהעבודות יתבצעו באופן נקודתי וחלקן יתבצעו במסגרת שיפוץ כללי של הבית או של המטבח. בכל מקרה חשוב להקפיד שהעבודה תתבצע רק על ידי בעל מקצוע המומחה בתחום.

בדיקות ואיתור דליפה

מערכת גז תקינה תהיה שימושית ולא תפריע לחיי היום יום. כדי שהבית יהיה מקום בטוח למגורים יש לבצע בדיקות תקופתיות במערכת הגז. את הבדיקה יש לבצע אחת לחמש שנים (אלא אם ניתנה הוראה אחרת) והיא תבוצע על ידי טכנאי גז. הטכנאי יעבור על כל חלקי המערכת, יבדוק את החיבורים ושאין חלקים או מחברים מתרופפים. כמו כן, במידת הצורך הטכנאי יוכל לבצע איתור דליפות גז עם מכשור מקצועי.

איתור דליפות גז באמצעים מתקדמים

השיטה הישנה לאיתור דליפות גז כללה שימוש במים עם סבון. את התערובת היו מורחים על צנרת הגז ומחכים ליציאת בועות. במקום בו יצא אוויר (גז) הופיעו בועות והטכנאי היה יודע לתקן את האזור. שיטה זו לא תמיד הייתה יעילה והיום משתמשים באמצעים מתקדמים לאיתור מדויק של התקלה.

היום נעשה שימוש במצלמת אינפרה אדום. המצלמה מזהה באופן מדויק את אזור הדליפה ולטכנאי יש יכולת לזהות האם יש בעיה ביותר ממוקד אחד ולטפל בו ביעילות. הטיפול ממוקד, יעיל ודורש מינימום התעסקות בבית. טכנאי גז בקריות המנוסה באיתור בעיות מסוג זה יוכל לתת את המענה הטוב ביותר.

לפנות לטכנאי המתאים

הכלל הראשון בהתקנה וטיפול במערכת הגז צריך להיות – פניה לטכנאי גז בלבד. כלומר, כל מי שאינו מחזיק בתעודה המעידה על ההסמכה שלו, לא יכול לבצע את העבודה כמו שצריך. הכלל השני הוא למצוא בעל מקצוע אמין ובעל ניסיון מתאים לבצע את העבודה הנדרשת.

חברת ישראגז עומדת לרשותך בכל מקום בארץ וכך גם בקריות. נשמח לעזור בכל בקשה ותקלה ולהגיע אליך לטיפול מקצועי, מהיר ובטוח.

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו כבר עכשיו!

אולטרה גז

לחברת "אולטרה גז" נסיון של מעל 10 שנים בתחום שירותי טכנאות גז. הטכנאים שלנו הם טכנאי גז מוסמכים רמה 2. בזכותם אנו מסוגלים להציע מגוון גדול של שירותי גז איכותיים ובטוחים עבור מכשירי גז ביתיים כמו גם עבור ציודים ומכשירי גז תעשייתיים.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!