טכנאי גז באשדוד

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו כבר עכשיו!

מערכת הגז בבית היא אחת המערכות הפשוטות לתפעול אך גם אחת המערכות שבטיפול לא נכון יכולה להוות סכנה ממשית. הדרך היחידה להתקין, לבדוק ולתקן את המערכת היא לפנות אל טכנאי גז. טכנאי ברמה 1 יוכל לתת שירות לבתים ואילו טכנאי ברמה ומעלה יוכל לספק שירות גם לעסקים ובהתאם להכשרה גם למפעלים.

להתנהל נכון מול טכנאי גז באשדוד

על פניו, הזמנת בעל מקצוע יכולה להיות פעולה פשוטה. כל שיש לעשות הוא ליצור קשר, לקבוע מהו הזמן המתאים לעבודה ולתת לו לבצע את תפקידו. עם זאת, לא פעם אנשים מתאכזבים מהשירות שקיבלו מבעלי המקצוע וכדי להימנע מכך צירפנו מספר המלצות להתנהלות נכונה מול טכנאי הגז.

הזמנה דחופה

נתחיל מכך שברגע שישנה דליפה או חשד לדליפה בגז יש להזמין את בעל המקצוע כך שיגיע לבית בדחיפות. באותו הזמן יש לסגור את ברז הגז הראשי (הברז צריך להיות בקרבת הכיריים ובמקום בולט על הקיר או בתוך הארונות) ויש לפתוח חלונות. בזמן זה יש לסגור את מערכת החשמל כדי למנוע אפשרות להצתה של הגז.

בשיחה הראשונית יש להגדיר לטכנאי כי ישנו חשש לדליפה ולהסביר אילו מערכות נותקו. יש לברר כמה מהר הוא יוכל להגיע, כיצד הוא מבצע את בדיקת הדליפה ולשאול מהו מחיר הביקור. כדי להימנע מהפתעות מומלץ לוודא כי העלות של הטכנאי הוגנת ולא גבוהה מהמחיר הסביר בשוק.

בקשה להצעת מחיר

כל בדיקה אשר מתבצעת על ידי טכנאי יכולה להוביל למסקנה שהמערכת תקינה או שיש צורך לבצע טיפול ותיקון. מבחינתך, חשוב לבקש הצעת מחיר עבור הביקור ואם המשימה ברורה, אז גם עבור אותה משימה. הטכנאי רשאי לבקש תשלום על עצם הגעתו ולך יש את הזכות לדעת מראש מה יהיה גובה הביקור.

הגעה של טכנאי ללא הבנה כי הוא יכול לגבות תשלום עלולה להשאיר אותך עם חשבון גבוה מהמצופה. עליך לבקש מראש לדעת מהי עלות ההגעה ולנסות לפרט במה מדובר כדי לקבל הערכת מחיר.

הזמנת טכנאי בלבד

נקודה קריטית להתנהלות נכונה בתיקון, שיפוץ, הזזה ובדיקת מערכת הגז היא הזמנת טכנאי גז באשדוד. אין לתת לאדם שאינו מורשה ואינו מחזיק בתעודה המעידה על הסמכתו לבצע עבודות במערכת. גם אם נדמה שבעל המקצוע "מבין" בתחום, אם לא למד אותו באופן מקצועי, אסור לו לעסוק בתחום.

ניתן לשאול כבר בשיחת הטלפון האם לבעל המקצוע יש את ההסמכה המתאימה ובנוסף, זכותך לבקש לראות את הרישיון האישי. בעל מקצוע שמתעלם מבקשתך עובד שלא על פי החוק ובאפשרותך להגיד לו לעזוב את ביתך.

כיצד הטכנאי יכול לסייע לך?

טכנאי גז יכול לבצע פעולות שונות הנוגעות למערכת הביתית (במקרה של מפעלים ישנן דרישות ייחודיות שכל מפעל צריך לבחון באופן מקצועי). בבניה או שיפוץ, הטכנאי יכול לתכנן את המערכת ולהתקין אותה בבית כשהוא יפעל בתיאום ובשיתוף פעולה עם אנשי הבניה והתכנון. הוא יכול לבצע בדיקות תקופתיות כאשר מומלץ להביאו לפחות אחת לחמש שנים. במערכות קיימות ניתן לבצע גם שינויים כמו הזזת מיקום הכיריים או בלוני הגז וכן חיבור נקודה נוספת לגריל חיצוני. טכנאי גז הוא בעל המקצוע הנכון גם לבדיקת דליפות.

כל עבודה הקשורה במערכת הגז תתבצע רק על ידי איש מקצוע שעבר הסמכה מתאימה. אין לנסות לבצע עבודות באופן עצמאי ותמיד יש לנקוט במשנה זהירות. חברת ישראגז מעמידה לרשותך אנשי מקצוע מנוסים ותשמח לספק לך שירות בעבור כל צורך.

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו כבר עכשיו!

אולטרה גז

לחברת "אולטרה גז" נסיון של מעל 10 שנים בתחום שירותי טכנאות גז. הטכנאים שלנו הם טכנאי גז מוסמכים רמה 2. בזכותם אנו מסוגלים להציע מגוון גדול של שירותי גז איכותיים ובטוחים עבור מכשירי גז ביתיים כמו גם עבור ציודים ומכשירי גז תעשייתיים.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!