טכנאי גז אשקלון

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו כבר עכשיו!

שירותי גז נחלקים להתקנות, תיקונים ובדיקות. השירותים השונים יינתנו אך ורק על ידי טכנאי גז אשר הוסמך לעסוק בתחום. הטכנאי חייב להחזיק ברישיון בתוקף מטעם משרד הכלכלה. רישיון זה מעיד על כך שלמד את התחום ועבר בהצלחה את מבחני ההסמכה. כל מי שאינו מחזיק ברישיון ועוסק בתחום הגז עושה זאת בניגוד לחוק.

בדיקת מערכת הגז

כמו ברוב מדינת ישראל, לרוב הבתים באשקלון ישנו חיבור למערכת גז. המערכת נחשבת ליעילה במיוחד והיא מהווה מקור אנרגיה חלופי במקרה שמערכת החשמל לא עובדת. בעזרת הגז ניתן לבשל אך גם לחמם את הבית ואת המים של הבית. כל עוד המערכת עובדת באופן תקין, אין צורך להזמין טכנאי, אלא לשם ביצוע בדיקה תקופתית.

במהלך הבדיקה יבחן טכנאי הגז את המרכיבים השונים של המערכת, אלו שבתוך הבית ואלו שמחוצה לו. הוא יבחן את החיבורים השונים, את מצב הצנרת ויקבע האם ישנו צורך להחליף את הפריטים השונים שבה או לא. אם היא תקינה, יחתום על כך הטכנאי בטופס הבדיקה. אם ישנן בעיות, הטכנאי יפרט על הממצאים וייתן המלצה כיצד לנהוג. לעתים ניתן לבצע תיקון בו במקום ולעתים כדאי לבקש הצעות מחיר ולהחליט איך לבצע את התיקון.

התנהלות חכמה במקרה של דליפה

לעתים ישנן תקלות ופגיעות במערכות בבית אשר לא ניתן לשלוט עליהן. עם זאת, בכל הנוגע אל מערכת הגז, ניתן לגורם האנושי יש מרכיב חשוב באופן הטיפול. במידה ויש בבית ריח חריף שיכול להעיד על דליפת גז, יש לבצע את הפעולות הבאות:

  • סגירת הגז – ברז הגז הראשי צריך להיות במקום נגיש. הוא יכול להיות על הקיר בקרבת הכיריים או בתוך אחד הארונות. יש לסובב אותו ולמנוע מגז נוסף לצאת אל החלל.
  • פתיחת חלונות – הגז נוטה להצטבר אלא אם יש לו לאן להתנדף. לכן יש לפתוח חלונות ולתת לאוויר שבחדר להתחלף.
  • סגירת החשמל – עד לשלב בו לא יהיה גז באזור יש לדאוג שלא יפעלו מכשירי חשמל. הצתה של החשמל יכולה לקחת שניות בודדות ותתבצע גם בטעות על ידי הפעלת מכשיר.
  • קריאה לטכנאי – יש לקרוא לטכנאי, לפרט במה מדובר ולבקש ממנו להגיע בהקדם כדי לבצע טיפול. במקרה וניתנות הוראות יש לנהוג על פיהן.

להגן על המשפחה

כל מי שיש לו מערכת גז בבית צריך לנהוג בה באחריות. הטכנאי והמתקינים יהיו אחראיים על ביצוע העבודה על הצד הטוב ביותר, אך ההתנהלות היום יומית במערכת תלויה רק בבני הבית. ככלל, מומלץ לכבות את ברז הגז הראשי כשהמערכת לא בשימוש. כמו כן, כדאי לבחור במערכת מתקדמת אשר מתריעה על נזילת גז כשאין אש.

בכל מקרה של חשד, אי הבנה כיצד לפעול מול המערכת או שינוי במיקום הכיריים או הבלונים, יש להזמין טכנאי גז אשקלון ולבקש ממנו שיבצע את הנדרש בצורה מקצועית ובטוחה.

הזמנת טכנאי גז אשקלון בקלות

הדרך להזמין טכנאי גז יכולה להיות פשוטה. ברור שיכולים להיות לך ספקות על הטכנאים השונים שנמצאים בשוק, אך זו הסיבה להזמין טכנאי שעובד עם חברה. אמנם ישנם טכנאים רבים טובים שעובדים באופן עצמאי, אך יהיה עליך למצוא אותם ולסמוך על כך שיבצעו את העבודה כראוי. בהזמנת טכנאי מחברה יהיה לך גב, חברה שתיקח אחריות על ביצוע העבודה על הצד הטוב ביותר.

חברת ישראגז מכירה היטב את עולם הגז ומחזיקה בטכנאים שעברו הכשרה מתאימה לעסוק בתחום. החברה מספקת שירותים גם באשקלון ומזמינה אותך ליהנות משירות מקצועי, באחריות של חברה.

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו כבר עכשיו!

אולטרה גז

לחברת "אולטרה גז" נסיון של מעל 10 שנים בתחום שירותי טכנאות גז. הטכנאים שלנו הם טכנאי גז מוסמכים רמה 2. בזכותם אנו מסוגלים להציע מגוון גדול של שירותי גז איכותיים ובטוחים עבור מכשירי גז ביתיים כמו גם עבור ציודים ומכשירי גז תעשייתיים.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!