טכנאי גז בפתח תקווה

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו כבר עכשיו!

בפתח תקווה, אם המושבות, מתגוררים כרבע מיליון אנשים. כולם צרכנים של אנרגיה וכמעט בכל בית ודירה ישנה מערכת גז המשמשת לבישול. בחלק מהבתים המערכת משמשת גם לאמצעי החימום בבית וחימום המים. כפי שהגז יעיל ושימושי במצבים של הפסקות חשמל, הוא גם יכול להיות מסוכן וקטלני. כדי למנוע אסונות נקבע כי רק טכנאי גז יוכל לטפל במערכת. כאן ריכזנו עבורך את השאלות הנפוצות ביותר שמופנות אל טכנאי גז ועליהם.

איזו הסמכה יש לטכנאי?

טכנאי גז הוא בעל מקצוע שעבר הסמכה לעסוק בתחום. עליו לעבור קורס ובנוסף את מבחני ההסמכה של משרד הכלכלה. לטכנאי מקצועי תהיה תעודה או רישיון שאפשר להציג ושמעידים כי הוא רשאי לעסוק בתחום. לך מותר לבקש לראות את ההסמכה לפני תחילת העבודה.

מבחינת ההסמכה, טכנאי ברמה 1 יהיה רשאי לעסוק במערכות ביתיות בלבד. טכנאי ברמה 2 ומעלה יהיה רשאי לעסוק גם במערכות של עסקים. לרוב, טכנאים ברמות גבוהות יותר יועסקו על ידי חברות או מפעלים ויתמחו בתחום הספציפי בהם עוסקים בעבודה.

כיצד יש להתנהל במקרה של חשד לדליפה?

דליפה של גז עשויה להסתיים באסון. הגז נוטה לרדת כלפי מטה ולהידחס. אם לא יהיה לו לאן לצאת הוא יישאר בחלל. לכן, חשוב לסגור את ברז הגז הראשי, לפתוח חלון, לקרוא לטכנאי ולהימנע מפעולות שיכולות להצית את הגז ולגרום לשריפה או פיצוץ.

הברז הראשי של הגז אמור להיות במרחק סביר מהכיריים ובמקום נגיש. לעתים הוא יהיה בתוך הארון ולעתים מחוצה לו. קל לסגור אותו ואין לפתוח אותו או להפעיל מכשירי חשמל בסביבה כיוון שאלו עלולים לגרום להצתה וזאת עד שהטכנאי יגיע. טכנאים יכולים להגיע בכל שעה לטפל בדליפה כיוון שמדובר בסכנת חיים.

אילו עבודות יתבצעו על ידי טכנאי גז בפתח תקווה?

את העבודות אותן יכול לבצע הטכנאי אפשר לחלק לארבעה סוגים: התקנה, בדיקה, שינוי וטיפול דחוף. ההתקנה של המערכת תתבצע בתהליך הבניה או השיפוץ. על הטכנאי לתכנן את ההתקנה ולבצע אותה. עליו להיות בקשר עם גורמים נוספים במבנה כדי להבטיח את התוצאה הטובה ביותר ולבצע בדיקות בגמר העבודה. שינוי של המערכת יתבצע כאשר יש צורך להזיז את הבלונים או את מיקום הגז או להוסיף נקודה נוספת של גז בבית קיים.

את הבדיקה מומלץ לבצע אחת לתקופה ולפחות כל חמש שנים. צנרת הגז עלולה להישחק לאורך השנים והדרך הנכונה ביותר לחיות בבית היא להזמין טכנאי ולוודא כי המערכת סגורה ותקינה. אף אחד לא רוצה להגיד למצב שיש צורך בטיפול דחוף בשל דליפה, אך אם זה המצב, יש להזמין רק טכנאי מוסמך ובמהירות האפשרית.

כיצד אפשר לבחור טכנאי גז?

שאלה זו רלוונטית ונכונה להזמנת כל בעל מקצוע הביתה. ביצירת קשר ראשוני עם הטכנאי השאלה הראשונה שצריכה לעלות היא האם יש לו הסמכה לעסוק בתחום. כולבויניק או קבלן לא יכולים לבצע את העבודה אם אין להם הסמכה ספציפית לעסוק במערכת זו. לאחר מכן ניתן לשאול כמה יעלה הביקור עצמו וזאת תוך כדי הנחה כי במידה ויהיה צורך לבצע פעולה הטכנאי ייתן לך הצעת מחיר נקודתית.

במידה ויש צורך להזמין טכנאי עכשיו (בדליפה), אין להמתין ויש למצוא טכנאי זמין שיכול להגיע במהירות. במקום לחפש אחר בעל המקצוע המתאים במקומות שונים, הדרך הפשוטה והטובה ביותר למצוא את הטכנאי היא ליצור קשר עם חברת ישראגז וליהנות משירות מקצועי ובטוח.

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו כבר עכשיו!

אולטרה גז

לחברת "אולטרה גז" נסיון של מעל 10 שנים בתחום שירותי טכנאות גז. הטכנאים שלנו הם טכנאי גז מוסמכים רמה 2. בזכותם אנו מסוגלים להציע מגוון גדול של שירותי גז איכותיים ובטוחים עבור מכשירי גז ביתיים כמו גם עבור ציודים ומכשירי גז תעשייתיים.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!