טכנאי גז בכפר סבא – מהי אחריות הטכנאי?

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו כבר עכשיו!

כאשר בעל מקצוע נכנס לבית ומבצע עבודה, יכולה לעלות השאלה מהי האחריות שלו ומה נמצא תחת האחריות שלך. במקרה של מערכת מסוכנת כמו מערכת הגז, השאלה הזו משמעותית במיוחד. הגז אשר משמש לבישול יכול להיות אחד האמצעים הפשוטים והנוחים לשימוש בבית. המערכת הסגורה זמינה גם במקרים של הפסקת חשמל והיא המועדפת על רוב הישראלים.

כאשר ישנה תקלה במערכת, היא הופכת להיות מסוכנת. לעתים התקלה היא תוצאה של התיישנות ושחיקה של החלקים השונים שלה, אך לא פעם התקלה נוצרת בשל חוסר מקצועיות בעת ההתקנה. המטרה שלנו היא להבטיח לך סביבת מגורים בטוחה. בכתבה זו נסקור מהן העבודות שמבוצעות על ידי טכנאי גז ונבדוק מהי האחריות שלו בכל הנוגע למערכת.

עבודות שיכולות להתבצע על ידי טכנאי גז בכפר סבא

טכנאי המתמחה בעבודות גז יכול לבצע מספר עבודות וזאת כל עוד יש לו את ההכשרה המתאימה לכך. במידה ויש לו הכשרה ברמה הראשונה (1) הוא יוכל לתת שירות לבתים בלבד, אך אין סיבה לדאוג, זה כל מה שנדרש בבית. בין היתר הטכנאי יכול לבצע את העבודות הבאות:

התקנה

הטכנאי יכול לבצע עבודת התקנה, לרבות בבית לקראת תהליך בניה ובעבודות שיפוץ. במקרים אלו יהיה עליו להיות בקשר עם שאר בעלי המקצוע ולתאם מולם את אופן העבודה. ההתקנה יכולה להיות גם של מכשירים כמו כיריים, מערכת לחימום המים וכן לבצע חיבור לגריל גז.

עדכון תשתיות

הטכנאי יכול לבצע פעולות הקשורות לעדכון תשתית גז קיימת. למשל, הוא יכול להחליף את הצנרת, את הכיריים וכן להזיז את הנקודות הקיימות, מכל סיבה שהיא. עוד עבודה שיכולה להתבצע היא הזזה של צינור הגז אם זה הנוכחי נמצא באזור שאינו נגיש או בעייתי.

בדיקה תקופתית

אחד התפקידים של הטכנאי הוא לבצע בדיקת תקינות של המערכת. יש לבצע את הבדיקה מדי חמש שנים או פחות. גם אם לא התבקשת לבצע את הבדיקה על ידי חברת הגז, יש לזכור כי היא יכולה להציל חיים. הימנעות מסכנה היא הדרך הנכונה והבטוחה ביותר להתמודד איתה.

אספקת מוצרים

ישנם טכנאי גז בכפר סבא אשר מספקים בלוני גז, כיריים ומערכות לחימום מים. לא כל טכנאי מבצע זאת וניתן לבדוק בטלפון כיצד מתבצע השירות ולקבל פרטים על המוצרים עצמם. על האספקה לכלול גם את עבודת החיבור.

מה נמצא במסגר האחריות של הטכנאי

טכנאי גז בכפר סבא יכול לבצע עבודות שונות ובהתאם לסוג העבודה תינתן גם אחריות. רגע לפני שאפשר יהיה לבחון מהי האחריות וכיצד היא ניתנת, יש לשים דגש על כך שרק טכנאי יבצע את העבודה. בכל מקרה, מי שאינו רשאי לעסוק בתחום לא יכול לתת אחריות על משהו שהוא אינו מתמחה בו. בנוסף, יש לשים לב כי האחריות ניתנת בכתב.

כל טכנאי יכול לקבוע מהי מסגרת האחריות בהתאם לסוג העבודה והפריטים שהיא כוללת. ישנו הבדל בין מתן אחריות להתקנת כיריים לעומת אחריות לבדיקה שגרתית. על הטכנאי לספק אחריות בעבור כל עבודה שהוא מבצע. עם זאת, יש לשים לב כי שינויים עצמאיים במערכת ושינויים שיתבצעו שלא על ידי בעל מקצוע, לא יכולים לקבל אחריות.

לפנות לחברה מקצועית

הדרך הפשוטה למצוא טכנאי גז הוא לפנות לחברה מקצועית. חברת ישראגז עומדת לרשותך בשלל עבודות. החברה מעניקה שירות ברחבי הארץ ומזמינה אותך לבצע את הטיפולים השונים במערכת על ידי אנשי מקצוע בעלי הסמכה ועם אחריות של חברה מנוסה.

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו כבר עכשיו!

אולטרה גז

לחברת "אולטרה גז" נסיון של מעל 10 שנים בתחום שירותי טכנאות גז. הטכנאים שלנו הם טכנאי גז מוסמכים רמה 2. בזכותם אנו מסוגלים להציע מגוון גדול של שירותי גז איכותיים ובטוחים עבור מכשירי גז ביתיים כמו גם עבור ציודים ומכשירי גז תעשייתיים.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!