המלצות מאת טכנאי גז במודיעין

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו כבר עכשיו!

טכנאי הגז הוא בעל המקצוע הנכון לפנות אליו בכל פעולה הקשורה במערכת. הוא בעל ידע מתאים לתכנן את ההתקנה, לבצע בדיקות תקופתיות, להתקין מכשירים שונים ולבצע פעולות נוספות הקשורות לגז. הטכנאי עבר הכשרה לעסוק בתחום וצריך להחזיק בתעודה המעידה על הסמכתו. כאן, ריכזנו המלצות לתפקוד נכון של מערכת הגז בבית.

המלצות לתפקוד במקרה של דליפת גז

גז הבישול נוטה לשקוע בשל משקלו הכבד יותר מהאוויר. במידה והוא דולף במקום סגור, הוא יצטבר מחלקו התחתון של המבנה והלאה. ישנן שתי סכנות במקרה זה. האחת היא מחנק כתוצאה מהגז והשנייה היא דליקה. במקרה שישנה דליפה של גז, כל פעולה עלולה להיות מסוכנת, לרבות הדלקת אש והפעלת מכשירים חשמליים.

את הדליפה ניתן לזהות תודות לתוספת הריח שלו. במקור, הגז הביתי נטול ריח, אך מוסיפים לו ריח כדי שאם תהיה דליפה נוכל לחוש בו. ברגע שישנו ריח מוזר, עליך לפעול על פי ההמלצות שיצורפו מיד. דליפות קטנות יכולות לעורר חשד אם הגז נגמר במהירות בבלון ואז יש להזמין בדיקה במהירות. בין אם ברור לך שיש בעיה במערכת ובין אם יש לך חשד, עליך לבצע את הפעולות הבאות:

ניתוק הגז

חשוב לנתק את הגז מהברז הראשי. הברז אמור להיות בקרבת מקום לכיריים ובמקום נגיש. לעתים הוא יהיה בתוך בולט ולעתים בתוך הארון. תמיד מומלץ לדעת היכן נמצאים אמצעי הבטיחות בבית ואם ישנו ספק, יש לציין זאת בפני טכנאי הגז כדי שייתן לך הנחיות כיצד לנהוג.

פתיחת חלון

הגז נוטה להצטבר במקום אלא אם יש לו מקום לצאת אליו. פתיחת חלון ואם אפשר מספר חלונות כדי לעודד את תנועת האוויר, היא פעולה בטוחה עד שיגיע הטכנאי ויתקן את הבעיה. יש לתת לאוויר להיכנס לבית ולהימנע משינה בבית שיש בו דליפה, עד שהיא מתוקנת.

הזמנת טכנאי

ברור שאחת הפעולות שחשוב לבצע, בין אם ברור לך שיש דליפה או רק חשד, היא להזמין טכנאי גז במודיעין. חשוב לציין בשיחת הטלפון כי ישנה דליפה ולהסביר את חשיבות ההגעה המהירה. הטכנאי יוכל להגיע ולבצע בדיקה ביעילות גבוהה ובמהירות תודות לשימוש בציוד מתקדם שזמין היום.

ניתוק החשמל

ציינו כי כל דבר יכול לגרום לדליקה ואף לפיצוץ וכי הגז רגיש מאד. ההצטברות של הגז במקום יכולה להיות קטלנית ולכן יש להימנע מפעולות שיכולות לגרום לאסון. ניתוק החשמל הוא הדרך הבטוחה ביותר לפעול עד לקבלת הוראות אחרות וביטחון שאין כל סכנה.

טכנאי גז במודיעין צריך להתקין את המכשירים השונים

הכיריים או מכשיר החימום בגז צריכים להיות מותקנים גם הם על ידי טכנאי גז. לעתים נראה שהעבודה פשוטה מאד ואינה דורשת ידע מוקדם, אך תפקידו של הטכנאי הוא לא רק לבצע את ההתקנה אלא גם לבדוק שהמערכת תקינה. עליו לוודא כי הצנרת הנוכחית איכותית דיה ואם לא להניח צינור חדש. ההמלצה היא לא רק לקרוא לבעל מקצוע אלא לבדוק כי מי שיבצע את החיבור הוא טכנאי גז בלבד.

הזמנת טכנאי אחת לתקופה

בין אם התבקשת לעשות זאת ובין אם לא, חשוב לבצע בדיקה תקופתית של מערכת הגז. יש לפנות לטכנאי לפחות כל חמש שנים על מנת שיבדוק את החיבורים השונים של הגז, יבדוק כי הצינורות תקינים ויוודא שאין בעיות או חלקים מתרופפים.

בחברת ישראגז אנו לוקחים אחריות על בעלי המקצוע ודואגים לבצע כל בדיקה ועבודה במקצועיות ובבטחה, כך שהתפקיד שלך הוא להזמין טכנאי גז מוסמך.           

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו כבר עכשיו!

אולטרה גז

לחברת "אולטרה גז" נסיון של מעל 10 שנים בתחום שירותי טכנאות גז. הטכנאים שלנו הם טכנאי גז מוסמכים רמה 2. בזכותם אנו מסוגלים להציע מגוון גדול של שירותי גז איכותיים ובטוחים עבור מכשירי גז ביתיים כמו גם עבור ציודים ומכשירי גז תעשייתיים.

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!